bron: Omoda |
Klantenservice om van te smullen…
Halleluja! Wat is
dat toch eens fijn zeg, een goede ervaring met een klantenservice. Ik brak mijn
klomp en kreeg prompt een nieuw stel en geld terug! En dat met een snelheid en
een vriendelijkheid waar je u tegen zegt! Omoda is top….
In oktober 2011
kocht ik een stel fijne laarzen bij Omoda. Hipperdepip van een klomp-model. Klinkt
lomper dan de werkelijkheid, zoals je hiernaast ziet op het plaatje. Hele fijne
schoenen, totdat ik op een avond naar de zool keek en zag dat deze was
gebroken! Hoe jammer… dus op naar de schoenmaker. Hij kon dit niet repareren. Teleurgesteld
ging ik weer naar huis. Ik besloot aan de verkoper, webwinkel Omoda.nl (met ook
vestigingen in verschillende steden, waaronder Dordrecht) te vragen of zij dit
probleem herkenden en of ze mij konden helpen. Niet geschoten is altijd mis,
dacht ik nog.
De volgende dag
nog voor 9 uur piepte mijn telefoon. Via Facebook en Twitter had ik een bericht
terug van Omoda. Of ik nog mijn bestelnummer had en dat even kon doorgeven. Hoe
fijn is het als een bedrijf direct reageert en serieus op de zaak in wil gaan! Het
nummer stuurde ik nog die avond op en kreeg de volgende dag direct weer
bericht. Omoda kende het probleem niet, maar wilde graag helpen. Kon ik de
schoenen opsturen naar een antwoordnummer (gratis verzending, zo fijn) en erbij
een briefje met mijn wensen omtrent de hulp. Een ander paar schoenen of geld
terug, laat maar weten. Omdat ze nog niet eerder een dergelijke klacht hadden
gekregen, vermoedden ze dat het niet nog een keer zou voorkomen.
En zo stuurde ik
mijn lievelingslaarzen terug naar Omoda. Een week later kreeg ik bericht. Er
was een nieuw paar schoenen onderweg. Maar dat was nog niet alles… De laarzen
zijn nu in de uitverkoop voor de helft van de prijs en dus krijg ik ook nog
eens de helft van het geld terug! Dat kan ik besteden in de winkel of op mijn
rekening laten storten, wat ik wil. Mijn mond viel open van zoveel service.
Dit verdient een driewerf hoera
Ik zeg, dit verdient
een voorpagina-artikel in een landelijke krant! Met groot erboven: zo kan het
ook. Maar omdat mijn relaties bij de nieuwsredacties nog niet helemaal top
zijn, doe ik het maar op mijn eigen blog!
Hoera, hoera voor
Omoda. Ik ben fan, blijf zeker klant, ben al aan het speuren op hun website
naar een leuk paar andere schoenen. En vandaag zijn de nieuwe laarsjes ook nog
eens door de postbode bezorgt.
Heb jij wel eens
een fijne klantenservice-ervaring gehad? Vertel het me in een berichtje onder
dit blog.
Een nieuw stel en geld terug, dat is zeker service !
BeantwoordenVerwijderen