zondag 22 februari 2009

Mooie foto's uit het nieuws

Deze week heb ik mij eens laten inspireren door Twitter. Dat is een vreemd medium en als ik er iets van begrijp, ga ik het jullie proberen uit te leggen. Maar met regelmaat vind ik daar links naar bijzondere sites. Deze wil ik jullie graag laten zien. Het is een site van de Amerikaanse krant de Boston Globe. Met de economische crisis komen er veel arbeidsgerelateerde foto's langs de fotoredactie. Een prachtige selectie van productiewerk van over de hele wereld is gevat in deze serie. Hier een van de foto's:

Een arbeider loopt over nieuw gemaakte pijpen in een fabriek in China. Foto is gemaakt door: REUTERS/Stringer

Bekijk de hele fascinerende serie.

Deze tip kwam van Francisco van Jole, op Twitter beter bekend als @2525. Bedankt Francisco!

Geplaatst op Calijn's Gepeins (http://calijn.blogspot.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten