zondag 26 oktober 2008

Boekenplanken te koop

Update 15 juni 2009:
Ze zijn er nog steeds, maar niet voor lang! Dus wil je ze hebben, mail me en je kunt ze gratis afhalen!

Ja, vandaag een blogpost met een schandalig commerciële doelstelling. Ik wil graag mijn mooie boekenplanken verkopen. Door een vakman gemaakt, bedoeld om te combineren met een spetterend mooie strakke italiaanse designkast.

Maar helaas, Jencikova ging failliet. Naast dat ik mijn aanbetaling kwijt ben, krijg ik ook geen kast. Snik. Het zou echt super mooi worden, hoogglans wit, greeploos. Helemaal verliefd was ik op de kast. Maar toen deze niet geleverd werd, voelde ik al de nattigheid hangen. Brieven gestuurd, vriendelijk gebleven, boos geworden, maar er zat geen beweging in. De klachten op internet over dit bedrijf hoopten zich op en toen kwam het bericht: failliet en ik kon naar mijn centen en de kast fluiten.

Toen heb ik besloten om bij Ikea twee kasten te kopen. Kon ik eindelijk de laatste dozen uitpakken, 6 maanden na de verhuizing. Maar nu zit ik dus met deze mooie planken. Wie o wie kan ik gelukkig maken met de planken. Ze zijn door een vakman gemaakt, Rob, timmerman, decorbouwer, winkelinterieurbouwer en de man van mijn altijd fantastische hulp Dina.

Het zijn zware planken, mooi dik, 4,5cm en je kunt ze schilderen in ieder gewenste kleur. Van MDF gemaakt, en de pinnen die je in de muur moet boren, zijn 35 cm lang.

1 opmerking:

  1. He Calijn,

    Wat is het formaat van die planken?
    ik wilde "blinde" planken kopen voor rebecca'skamer, maar als ik jou ervan af kan helpen. Of ben je ze al kwijt?

    Liefs
    Sam

    BeantwoordenVerwijderen