woensdag 17 september 2008

Veel inspiratie


Foto's maken is ontzettend leuk. Vooral op reis. Ik blijf me iedere keer weer verwonderen over de mensen, de geluiden, de geuren en over alles wat ik zie. Dat maakt reizen zo leuk. Nu ga ik met een vriendinnetje naar Istanbul over een aantal weken. Met de camera natuurlijk. Om alvast in de stemming te komen kijk ik dan op mijn favoriete site voor reisfotografen: www.columbusmagazine.nl. 

Hier laten hele goede, soms bijna professionele, reizigers hun foto's zien. Je kunt sorteren per land, streek of zelfs per reisfotograaf. En mensen geven ook leuke tips. Hoewel de gebruiksvriendelijkheid van de site nog wat verbeterd kan worden, is het echt een hele inspiratie.

Kijk maar eens bij mijn foto's en surf lekker door die van anderen.

Hierboven nog een mooie foto van Istanbul, hij is van Marcel Gunster (bekijk hier zijn foto's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten