donderdag 23 augustus 2012

Update: mijn lekkage

Onverwachte wendingen in de speurtocht naar mijn lekkage.
(Was je nog niet op de hoogte, kijk dan eerst even naar het vorige filmpje!)



Gisteren kwam een lekdetectiebedrijf onderzoek doen naar de lekkage en vooral het dak. Want dat was in slechte staat, volgens verschillende experts. En wat bleek....dak is niet lek. Althans, voor zover wij hebben kunnen zien. Met kleurstof, een lekker neongroen kleurtje is het dak onderwater gezet. Ik vreesde voor neongroene muren, maar jullie weten inmiddels dat aan de muren niet veel meer 'kapot' kan. En toen was het  wachten.... en wachten... en niets.

Ondertussen zocht de expert verder en ontdekte scheuren tussen deurkozijnen en een gestucte muur. Hij zette de tuinslang op deze scheuren en binnen no time 'bingo'. Lekkage buiten en vooral ook binnen. Dus worden deze scheuren vandaag nog dicht gekit. Dit weekend gaat het flink regenen, dus een mooie test lijkt me.

Duim je met me mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten