dinsdag 13 juli 2010

Interview

Op een klantendag van het Tridion (het content management systeeem, dat wij gebruiken), heb ik het verhaal verteld van het project om KLM.com te voorzien van een nieuw design en verbeterde functionaliteit. 116 websites uitrollen in 76 landen, met alle technische, organisatorische en tekst- / plaatjesveranderingen was een flinke uitdaging. Naar aanleiding van dit verhaal vroeg de website IT Commercie of ze mij mochten interviewen. Eigenlijk wilden ze het verhaal vertellen van het beheren van websites over de hele wereld en hadden ook Tridion om een interview gevraagd en het bureau dat verantwoordelijk is voor het design van KLM.com, Mirabeau.

En zo ontstond een leuk verhaal over het managen en consistent houden van internationale websites. Ik weet dat mijn vak is, en mogelijk niet interessant voor iedereen, maar mijn verhaal staat in de gele box onderaan!

Lees het interview met mij op ITCommercie.nl>>


Reageren? Leuk, maar graag op Calijn's Gepeins (http://calijn.blogspot.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten