zaterdag 12 september 2009

Geveld

In maart kwamen de eerste berichten uit Mexico: een gevaarlijke griep greep om zich heen. Al snel waren er serieuze mannen op TV te vertellen dat de wereld een pandemie stond te wachten. Whoeoeoe, wat eng... Maar er gebeurde niet zoveel. Na de vakantie, dan zou het uitbreken. Een paar gevallen van feestbeesten uit Salou, hoorden we, maar verder niet zoveel.

Vorige week kwam ik uit Kroatië, na een leuke vakantie met vriendinnen. Afgelopen week voelde ik me moe, heel moe, maar dat kwam door de vakantie, dacht ik. Donderdag voelde ik me beroerd, had een beetje koorst. Maar met een paracetamol ging het wel. Alleen dat hoesten, he? En ja hoor, vrijdagochtend, na een zware nacht, lag ik met koorst, hoestend wakker te worden en wist het... niet naar kantoor vandaag.

Even met de huisarts gebeld en weet je wat die zegt? "Alle symptomen van griep en ook van mexicaanse griep!" Het wordt niet meer apart vastgesteld met bloedonderzoek en zo, maar als de koorts en de hoest langer dan 3 dagen aanhouden moet ik me weer even melden. Ondertussen ben ik thuis. Veel slapen, veel drinken en verder nergens zin in. Alle plannen voor het weekend gecanceld. En ik mag pas weer naar kantoor als het hoesten een beetje over is...grrmph...

Reageren? Leuk, maar graag op Calijn's Gepeins (http://calijn.blogspot.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten