zondag 9 augustus 2009

7 meiden, 1 boot

Over een maand is het zover, dan gaan 7 meiden op 1 boot een week in Kroatië varen. Ja, ik ga mee... Spannend vind ik, want ik hou ervan om soms even alleen te zijn, niet hoeven te praten, niet hoeven te voldoen aan groeps(voor)oordelen en groepsdruk. Ben ik zelf niet zo goed in. Maar het moet er prachtig zijn, Kroatie, de kust voor Zadar. En we gaan genieten van zon, zee, wind in je haar, dolfijnen in de zee.

Omdat niet iedereen elkaar kent, even een kennismakingstochtje gemaakt op een bootje door de amsterdamse grachten. Dus maakte ik een klein filmpje met mijn nieuwe iPhone. Ik moet nog een beetje oefenen, dat merk je wel.



Reageren? Leuk, maar graag op Calijn's Gepeins (http://calijn.blogspot.com)

1 opmerking:

  1. Mm.... en op een gegeven moment las ik bijna "7 meiden en een bloot".... maar dat zal de vader wel weer zijn die de wens van de gedachte was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen