woensdag 5 november 2008

Online wordt vanzelf weer offline?


Een tijdje geleden kon je je via LinkedIn aanmelden voor groepen. Heel leuk allemaal, maar wat kon je er nu precies mee? Geen idee, maar ik heb me opgegeven voor een paar groepen. En dat was het dan.

Weer wat later was ik op zoek naar mensen die mij zouden kunnen helpen met het opzetten van een contentstrategie en bleek het interessant te zijn om deze groepen eens door te kijken. Zouden er mensen zijn in mijn netwerk die me zouden kunnen helpen? Er bleken in een groep best wat interessante mensen te zitten.

En een paar weken geleden ontving ik ineens een mail. De beheerders van twee groepen, Online writing en Webcopy hadden een netwerkborrel georganiseerd. Dus toog ik gisteren naar Utrecht en had enorm leuke gesprekken. Over ons vakgebied en over wat ons bezig houdt.

En zo wordt online ineens weer offline!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten